Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4567
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSzuścik, Urszula-
dc.date.accessioned2018-06-13T11:51:41Z-
dc.date.available2018-06-13T11:51:41Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationA. Giełdoń-Paszek (red.), "W kręgu sztuki" (S. 76-84). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322619551-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/4567-
dc.description.abstractPragnę rozważyć rolę bazgroty w rozwoju dziecka, ponieważ jest ona uważana za przejaw aktywności ruchowej w rozwoju jego twórczości plastycznej. Problem bazgroty mimo wielu prac i długiej historii jest mało zbadany. Sądzę, że zwrócenie uwagi na ten okres w twórczości rysunkowej dziecka jest istotne ze względu na wnioski dla praktyki pedagogicznej i zrozumienie rozwoju dziecka.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectbazgrotypl_PL
dc.subjecttwórczość dziecięcapl_PL
dc.subjecttwórczość artystycznapl_PL
dc.titlePsychologiczna i pedagogiczna charakterystyka bazgroty - ujęcie rozwojowe : twórczość dziecka a twórczość artystycznapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Appears in Collections:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Szuscik_Psychologiczna_i_pedagogiczna_charakterystyka_bazgroty.pdf3,84 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons