Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4803
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSzymik, Eugeniusz-
dc.date.accessioned2018-06-21T08:16:12Z-
dc.date.available2018-06-21T08:16:12Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationB. Nieszporek-Szamburska (red.), "Wiedza o języku i kompetencje językowe uczniów" (S. 215-223). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322620519-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/4803-
dc.description.abstractArtykuł stanowi próbę zdiagnozowania wybranych aspektów kompetencji językowej uczniów liceum w zakresie czytania ze zrozumieniem (na podstawie badań wyników nauczania). Test przeprowadzono w klasach II w jednym z liceów w Rybniku w maju 2010 roku. W szkole dominują klasy o profilu ścisłym, z rozszerzeniem realizacji programu nauczania matematyki. Z sześciu klas jednego rocznika jedna lub dwie mają nachylenie humanistyczne (profil humanistyczny lub klasa dwujęzyczna).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectkompetencje językowepl_PL
dc.subjectbadania testowepl_PL
dc.titleWybrane aspekty kompetencji językowych licealistów : badania testowepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Szymik_Wybrane_aspekty_kompetencji.pdf272,35 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons