Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4805
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPrzybyla, Olga-
dc.date.accessioned2018-06-21T08:16:26Z-
dc.date.available2018-06-21T08:16:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citation: B. Nieszporek-Szamburska (red.), "Wiedza o języku i kompetencje językowe uczniów" (S. 299-316). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322620519-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/4805-
dc.description.abstractMimo licznych publikacji z zakresu fonetyki, fonologii i kultury żywego słowa okazuje się, że w edukacji polonistycznej nadal małą wagę przywiązuje się do dziedziny nauki o dźwiękowym aspekcie języka i bagatelizuje się jej znaczenie dla kształcenia kompetencji językowej uczniów. Przyzwyczajenie się do mechanicznego, bezmyślnego wypowiadania słów, bez zwracania uwagi na ich poprawność wymawianiową oraz ich treść wewnętrzną, jest problemem, z którym współczesna edukacja polonistyczna zmaga się od dawna.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectdźwiękowe funkcje językapl_PL
dc.subjectkompetencje językowepl_PL
dc.titleDźwiękowe funkcje języka w kształceniu kompetencji językowej uczniów - problemy, uwagi i postulatypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Przybyla_Dzwiekowe_funkcje_jezyka.pdf315,5 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons