DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Przybyla, Olga | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-21T08:16:26Z | - |
dc.date.available | 2018-06-21T08:16:26Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | : B. Nieszporek-Szamburska (red.), "Wiedza o języku i kompetencje językowe uczniów" (S. 299-316). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 9788322620519 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/4805 | - |
dc.description.abstract | Mimo licznych publikacji z zakresu fonetyki, fonologii i kultury żywego słowa okazuje się, że w edukacji polonistycznej nadal małą wagę przywiązuje się do dziedziny nauki o dźwiękowym aspekcie języka i bagatelizuje
się jej znaczenie dla kształcenia kompetencji językowej uczniów. Przyzwyczajenie się do mechanicznego, bezmyślnego wypowiadania słów, bez zwracania uwagi na ich poprawność wymawianiową oraz ich
treść wewnętrzną, jest problemem, z którym współczesna edukacja polonistyczna zmaga się od dawna. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | dźwiękowe funkcje języka | pl_PL |
dc.subject | kompetencje językowe | pl_PL |
dc.title | Dźwiękowe funkcje języka w kształceniu kompetencji językowej uczniów - problemy, uwagi i postulaty | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|