Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4869
Tytuł: Behind the urbanism : images of the city in modern marketing
Autor: Lewicka, Barbara
Słowa kluczowe: miejskość; reklama; kultura współczesna; styl życia
Data wydania: 2015
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło: M. S. Szczepański, G. Gawron, B. Lewicka (red.), "Urbanism as a way of life : trying to rediscover" (S. 25-38). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstrakt: Artykuł jest próbą odpowiedzi na współczesne pytanie dotyczące wizerunku miasta. W rozumieniu Louisa Wirtha stanowiło ono synonim przepełnienia, alienacji, zdepersonalizowanych interakcji. Dziś jednak, w wielu środowiskach, miasto postrzegane jest inaczej — jako przestrzeń, której wizerunkowy potencjał wykorzystać można chociażby w marketingu. W artykule przedstawiono przykłady zastosowania skojarzeń z pojęciem miejski (urban) w celu zbudowania wyobrażeń o stylu życia jaki zapewniać ma nabywanie prezentowanych w kampaniach reklamowych produktów.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4869
ISBN: 9788380125919
9788380125926
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Lewicka_Behind_the_urbanism.pdf574,63 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons