Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5028
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorWódz, Kazimiera-
dc.contributor.authorNowalska, Dorota-
dc.date.accessioned2018-06-28T09:59:28Z-
dc.date.available2018-06-28T09:59:28Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/5028-
dc.description.abstractWiedza na temat wzorów zachowań konsumpcyjnych wśród kobiet, ich zachowań i roli na rynku nie jest duża. Tymczasem rozpoznanie pozycji tej grupy społeczeństwa jako uczestników rynku ma olbrzymie znaczenie nie tylko dla podmiotów polityki społeczno – gospodarczej czy przedsiębiorstw i instytucji związanych z tym segmentem rynku (producentów, handlu, instytucji finansowych, systemu ochrony zdrowia, oświaty i szkolnictwa, a także innych usług), ale również dla wszelkich przejawów komunikacji masowej, która stanowi główny element kształtujący i modyfikujący społeczną wiedzę i postawy wobec kobiet – konsumentek. Zbadanie podstawowych mechanizmów konstruujących współczesne wzory zachowań konsumpcyjnych wśród kobiet, winno być także istotne dla samych konsumentek, które znając znaczenie i wymowę poszczególnych propagowanych wzorów, mogą pełniej i bardziej świadomie dokonywać swych konsumpcyjnych wyborów.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Uniwersytet Śląskipl_PL
dc.subjectzachowania konsumpcyjne kobietpl_PL
dc.subjectŚląskpl_PL
dc.titleRekonstrukcja wzorów zachowań konsumpcyjnych wśród kobiet na przykładzie województwa śląskiegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesispl_PL
Appears in Collections:Rozprawy doktorskie (WNS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nowalska_Rekonstrukcja_wzorow_zachowan_konsumpcyjnych.pdf2,85 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in RE-BUŚ are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.