Skip navigation

Statystyki

Wszystkie odwiedziny

Odwiedziny
Wpływ informacyjny telewizyjnych reklam wyborczych w świetle deklaracji polskiego elektoratu - studium kampanii wyborczych 2015 190

Wszystkie odwiedziny przez miesiąc

października 2023 listopada 2023 grudnia 2023 stycznia 2024 lutego 2024 marca 2024 kwietnia 2024
Wpływ informacyjny telewizyjnych reklam wyborczych w świetle deklaracji polskiego elektoratu - studium kampanii wyborczych 2015 1 6 1 3 2 3 1

Pobrane pliki

Odwiedziny
Olszanecka-Marmola_Wplyw_informacyjny_telewizyjnych_reklam_wyborczych.pdf 221

Najwięcej odwiedzin z danego kraju

Odwiedziny
Polska 85
Szwecja 32
Stany Zjednoczone Ameryki 28
Niemcy 10
Irlandia 10
Bułgaria 9
Wietnam 3
Francja 2
Rosja 2
Australia 1

Najwięcej odwiedzin z danego miasta

Odwiedziny
Warsaw 76
Dublin 10
Jacksonville 8
Ashburn 3
Fairfield 3
Hanoi 3
Ilmenau 3
Solna 3
Des Moines 2
Katowice 2