Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/567
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOlszanecka-Marmola, Agata-
dc.date.accessioned2017-12-03T20:15:54Z-
dc.date.available2017-12-03T20:15:54Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationPolitical Preferences, (2016), nr 12, s.199-210pl_PL
dc.identifier.issn2450-873X-
dc.identifier.issn2449-9064-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/567-
dc.description.abstractApart from persuasive function, TV political ads play also important role in obtaining information about candidates and political parties. The cognitive effect of TV political advertising is proved in American and West-European conditions. Presented article is aimed at examining whether TV political spots influenced on voters’ declarations about their knowledge of candidates and parties contesting in 2015 elections in Poland. The results of research will be presented with reference to sociodemographic characteristics of electorate, political preferences and auto-identifications on left-right scale.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectPolitical Advertisingpl_PL
dc.subject2015 Parliamentary Electionpl_PL
dc.subjectPolandpl_PL
dc.subjectPresidential Electionpl_PL
dc.titleWpływ informacyjny telewizyjnych reklam wyborczych w świetle deklaracji polskiego elektoratu - studium kampanii wyborczych 2015pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.6084/m9.figshare.4128978-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Olszanecka-Marmola_Wplyw_informacyjny_telewizyjnych_reklam_wyborczych.pdf527,91 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons