Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/5955
Tytuł: | Inspiracje dydaktyczne dla edukacji filmowej : alternatywy dla modelu "przyliterackiego" |
Autor: | Budzik, Justyna |
Słowa kluczowe: | film education; sociocultural animation; project-based learning; oral history; educational walk; didactics |
Data wydania: | 2016 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Źródło: | E. Jaskółowa, D. Krzyżyk, B. Niesporek-Szamburska, M. Wójcik-Dudek; przy współpracy D. Jagodzińskiej i A. Zok-Smoły (red.), "Edukacja polonistyczna jako zobowiązanie : powszechność i elitarność polonistyki. T. 2" (S. 501-529). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Abstrakt: | The author of the paper proposes to diversify film education methods
by adapting tools used in sociocultural animation, such as creating oral history
archives and educational walk. These may inspire project-based learning
concerning the local and/or private cinema history. She also shares her own
experiences in using depicted tools in teaching students, pupils and teachers. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/5955 |
ISBN: | 9788322631881 |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|