Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5955
Tytuł: Inspiracje dydaktyczne dla edukacji filmowej : alternatywy dla modelu "przyliterackiego"
Autor: Budzik, Justyna
Słowa kluczowe: film education; sociocultural animation; project-based learning; oral history; educational walk; didactics
Data wydania: 2016
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło: E. Jaskółowa, D. Krzyżyk, B. Niesporek-Szamburska, M. Wójcik-Dudek; przy współpracy D. Jagodzińskiej i A. Zok-Smoły (red.), "Edukacja polonistyczna jako zobowiązanie : powszechność i elitarność polonistyki. T. 2" (S. 501-529). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstrakt: The author of the paper proposes to diversify film education methods by adapting tools used in sociocultural animation, such as creating oral history archives and educational walk. These may inspire project-based learning concerning the local and/or private cinema history. She also shares her own experiences in using depicted tools in teaching students, pupils and teachers.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5955
ISBN: 9788322631881
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
budzik_inspiracje_dydaktyczne_dla_edukacji_filmowej.pdf717,99 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons