Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5955
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBudzik, Justyna-
dc.date.accessioned2018-08-30T09:37:28Z-
dc.date.available2018-08-30T09:37:28Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationE. Jaskółowa, D. Krzyżyk, B. Niesporek-Szamburska, M. Wójcik-Dudek; przy współpracy D. Jagodzińskiej i A. Zok-Smoły (red.), "Edukacja polonistyczna jako zobowiązanie : powszechność i elitarność polonistyki. T. 2" (S. 501-529). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322631881-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/5955-
dc.description.abstractThe author of the paper proposes to diversify film education methods by adapting tools used in sociocultural animation, such as creating oral history archives and educational walk. These may inspire project-based learning concerning the local and/or private cinema history. She also shares her own experiences in using depicted tools in teaching students, pupils and teachers.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectfilm educationpl_PL
dc.subjectsociocultural animationpl_PL
dc.subjectproject-based learningpl_PL
dc.subjectoral historypl_PL
dc.subjecteducational walkpl_PL
dc.subjectdidacticspl_PL
dc.titleInspiracje dydaktyczne dla edukacji filmowej : alternatywy dla modelu "przyliterackiego"pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
budzik_inspiracje_dydaktyczne_dla_edukacji_filmowej.pdf717,99 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons