Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5956
Tytuł: Rola Internetu w podejmowaniu aktywności uczenia się ucznia szkoły podstawowej
Autor: Copik, Ilona
Szymik, Eugeniusz
Słowa kluczowe: media education; media literacy; surveys
Data wydania: 2016
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło: E. Jaskółowa, D. Krzyżyk, B. Niesporek-Szamburska, M. Wójcik-Dudek; przy współpracy D. Jagodzińskiej i A. Zok-Smoły (red.), "Edukacja polonistyczna jako zobowiązanie : powszechność i elitarność polonistyki. T. 2" (S. 267-282). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstrakt: The aim of the article is to describe the behavior of children of school age in terms of the use of the Internet as a source of knowledge and information, as well as an analysis of behavior in terms of the importance ascribed to the network understood as a learning environment in which self-educational processes occur. The conclusions are drawn using the research method of diagnostic survey technique based on a survey conducted among elementary school students.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5956
ISBN: 9788322631881
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
copik_rola_internetu_w_podejmowaniu_aktywnosci.pdf1,96 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons