Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/6136
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGóźdź, Joanna-
dc.date.accessioned2018-09-12T08:00:54Z-
dc.date.available2018-09-12T08:00:54Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationChowanna, T. 1 (2016), s. 175-191pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/6136-
dc.description.abstractThe paper introduces the issue of cheating in polish school. 1 070 students of polish high-schools were examined. The purpose of the study was to establish: frequency of cheating in polish school, its motives and deterring factors as well as preferred by students methods of cheating. The conducted study included the consequences of the phenomenon – preferred teachers reactions on cheating and perceptions of their real reactions, as well as feelings after cheating and the perception of victims of cheating. The results are presented.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectethical standardpl_PL
dc.subjectcheating at schoolpl_PL
dc.subjecthonestypl_PL
dc.subjectmotives for cheating on school testspl_PL
dc.titleŚciąganie w szkole - pomiędzy etyką a społeczną normąpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalChowannapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gozdz_Sciaganie_w_szkole.pdf349,67 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons