Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/6137
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKitlińska-Król, Małgorzata-
dc.date.accessioned2018-09-12T08:01:00Z-
dc.date.available2018-09-12T08:01:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationChowanna, T. 1 (2016), s. 153-174pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/6137-
dc.description.abstractThe article is an element in the debate on the value preferred by modern man operating in the post-modern social reality. It is an attempt debate on the future educators declared values and thoughts related to the implications of their educational influence on the young generation of Polish people. Among the many important aspects of the issue of values as a key concept of education assigned a value. Were also highlighted issues concerning the hierarchy of values, the classification of the value and the importance of teacher / educator in the educational process. I made an attempt to analyze compatibility with the values declared by educators to designated, current, civilizational values of clarifying the goals of education.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectvaluespl_PL
dc.subjecteducationpl_PL
dc.subjecteducation in the valuespl_PL
dc.subjecteducatorpl_PL
dc.titlePreferencje aksjologiczne studentów pedagogikipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalChowannapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kitlinska_Krol_Preferencje_aksjologiczne_studentow.pdf536,05 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons