Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/626
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGralewicz-Wolny, Iwona-
dc.date.accessioned2017-12-10T16:45:30Z-
dc.date.available2017-12-10T16:45:30Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationK. Węsierska (red.), "Profilaktyka logopedyczna praktyce edukacyjnej. T. 1" (s. 13-24). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn978-83-226-2058-8-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/626-
dc.description.abstractThe subject of the article is the problem of disturbed speech development in children considered from the perspective of a parent. Based on her personal experience, the author discusses the role of parents in speech and language therapy, emphasising the necessity of their cooperation with both the speech therapist and school (kindergarten) peer environment of a child. The author points out the importance of constant reinforcement of child’s motivation to work on speech improvement as well as the necessity of focusing attention on positive aspects in child’s development, which is the starting point of speech disorders treatment.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectZaburzenia rozwoju mowy dzieckapl_PL
dc.subjectPerspektywa rodzica Rola rodziców w rozwoju mowy dzieckapl_PL
dc.subjectTerapia logopedycznapl_PL
dc.titleMowa jest złotem : rodzice wobec zakłóconego rozwoju mowy dzieckapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gralewicz_Wolny_Mowa_jest_zlotem.pdf349,3 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons