Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/6325
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKałuzińska, Emilia-
dc.date.accessioned2018-09-24T12:05:41Z-
dc.date.available2018-09-24T12:05:41Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationForum Lingwistyczne, Nr 3 (2016), s. 31-48pl_PL
dc.identifier.issn2449-9587-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/6325-
dc.description.abstractIn this text Emilia Kałuzińska is trying to reconstruct socializing offer of advertising. For this purpose, she analyzes the linguistic picture of the world in the spoken texts ads shown on children’s channel. High vocabulary attendance in the field of buying and selling contributes to extract CONSUMPTION AREA, among which stands out exposing of NEWNESS, as well as LOANS that are in commercials autotelic value.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectsocjalizacja medialnapl_PL
dc.subjectreklamapl_PL
dc.subjectdzieckopl_PL
dc.subjectpolszczyzna konsumpcyjnapl_PL
dc.title"A Tobie? Ile brakuje do szczęścia?" : o socjalizacyjnych możliwościach reklamypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kaluzinska_A_tobie_Ile_brakuje_do_szczescia.pdf375,25 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons