DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Gabryś-Barker, Danuta | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-10T17:49:20Z | - |
dc.date.available | 2017-12-10T17:49:20Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | D. Gabryś-Barker (red.), " Readings in second language acquisition " (s. 175-200). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 978-83-226-2101-1 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/637 | - |
dc.description.abstract | Rozdział ukazuje rolę, jaką odgrywa sfera emocji w uczeniu się języka obcego, a także
relacje między emocjami i kognitywną sferą funkcjonowania człowieka, wskazując
prymarną rolę afektu. Zależności przedstawione zostały w świetle badań psycholingwistycznych
i neurolingwistycznych. Omówiono również poszczególne cechy składające
się na charakterystykę emocjonalną człowieka oraz cechy osobowości, np. samoświadomość
i samoocenę, poczucie bezpieczeństwa i motywację do działania. Każda z tych
cech przedstawiona jest w kontekście uczenia się języka obcego oraz jej wpływu na
sukces bądź porażkę. Rozdział ukazuje również przykładowe rozwiązania pedagogiczne
służące rozwojowi sfery emocjonalnej ucznia, szczególnie w kontekście nauczania
języka obcego. | pl_PL |
dc.language.iso | en | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | Language learning | pl_PL |
dc.subject | Foreign language learning | pl_PL |
dc.subject | Second language acquisition | pl_PL |
dc.subject | Affectivity | pl_PL |
dc.subject | Individual differences in affectivity | pl_PL |
dc.title | Explaining affectivity in second/foreign language learning | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|