Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/6521
Tytuł: Dydaktyka ogólna i dydaktyki szczegółowe w polskiej myśli pedagogicznej : analiza wybranych problemów
Tytuł równoległy: General and specific didactics in Polish pedagogical thought : an analysis of selected problems
Autor: Śleziński, Krzysztof
Słowa kluczowe: dydaktyka ogólna; dydaktyki przedmiotowe; metodyka; reforma edukacji; program kształcenia
Data wydania: 2017
Źródło: Polska Myśl Pedagogiczna, T. 3, nr 3 (2017), s. 83-93
Abstrakt: In the article the author presents a path whereby specific didactics, also called subject didactics, are acquired in order to gain scientific autonomy. The author also draws attention to the strict dependence of specific didactics on general didactics and the specificity of the subjects they teaching. The importance of the development of didactics in the creation of appropriate structures for the academic community is also emphasized.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/6521
DOI: 10.4467/24504564PMP.17.005.7028
ISSN: 2450-4572
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Slezinski_Dydaktyka_ogolna_i_dydaktyki_szczegolowe.pdf293,2 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons