Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/6521
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorŚleziński, Krzysztof-
dc.date.accessioned2018-10-08T10:58:33Z-
dc.date.available2018-10-08T10:58:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationPolska Myśl Pedagogiczna, T. 3, nr 3 (2017), s. 83-93pl_PL
dc.identifier.issn2450-4572-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/6521-
dc.description.abstractIn the article the author presents a path whereby specific didactics, also called subject didactics, are acquired in order to gain scientific autonomy. The author also draws attention to the strict dependence of specific didactics on general didactics and the specificity of the subjects they teaching. The importance of the development of didactics in the creation of appropriate structures for the academic community is also emphasized.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectdydaktyka ogólnapl_PL
dc.subjectdydaktyki przedmiotowepl_PL
dc.subjectmetodykapl_PL
dc.subjectreforma edukacjipl_PL
dc.subjectprogram kształceniapl_PL
dc.titleDydaktyka ogólna i dydaktyki szczegółowe w polskiej myśli pedagogicznej : analiza wybranych problemówpl_PL
dc.title.alternativeGeneral and specific didactics in Polish pedagogical thought : an analysis of selected problemspl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalPolska Myśl Pedagogicznapl_PL
dc.identifier.doi10.4467/24504564PMP.17.005.7028-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Slezinski_Dydaktyka_ogolna_i_dydaktyki_szczegolowe.pdf293,2 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons