Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/6915
Tytuł: Techniki behawioralne, czyli o tym, jak można usprawnić proces dydaktyczny
Autor: Guzy, Anna
Słowa kluczowe: motivation; behavioral conception; Polish language classes
Data wydania: 2016
Źródło: Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego, T. 25 (2016), s.171-181
Abstrakt: The author addresses the problem of motivation of students during Polish language classes. Against the broadly outlined theoretical backround (motivation in major theoretical systems, afective and cognitive factors of motivation), the author discusses propositions of behavioural techniques which can be successfully employed during Polish language classes thereby contributing to facilitating the didactic process through engagement of students.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/6915
ISSN: 0208-5011
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Guzy_Techniki_behawioralne.pdf448,09 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons