Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/6933
Tytuł: Reklama na łamach „Powstańca Śląskiego” (1927–1936)
Autor: Wilczek, Natalia
Słowa kluczowe: Dwudziestolecie międzywojenne; reklama; Dwudziestolecie międzywojenne
Data wydania: 2018
Źródło: Nowa Biblioteka, nr 1 (2018), s. 43-58
Abstrakt: The purpose of this article is to analyse the content and the graphical layout of advertisements which were featured in the “Powstaniec Śląski” periodical in 1927–1936. The article presents the statistics of advertisements; it takes into account a division into the field of interest, the frequency of the advertisements which appeared and the places in which the main offices of the companies which were advertised were based. There is a description of the appearance of the advertisements and their functions and a presentation of selected advertisements which are most interesting.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/6933
ISSN: 2451-2575
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wilczek_Reklama_na_lamach_Powstanca_Slaskiego.pdf2,15 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons