Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7310
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorFrączek, Renata-
dc.date.accessioned2018-12-04T12:13:15Z-
dc.date.available2018-12-04T12:13:15Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationBibliotheca Nostra. Śląski Kwartalnik Naukowy, 2013, nr 1, s. 127-129pl_PL
dc.identifier.issn1734-6576-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/7310-
dc.description.abstractEdukacja informacyjna w bibliotekach a rozwój społeczeństwa wiedzy stanowi kolejną, ważną publikację, a jej celem jest między innymi przedstawienie stanowiska bibliotekarzy dotyczącego obecności elementów edukacji informacyjnej w ich pracy. Jak pisze autorka we Wstępie „w kontekście potrzeby kształtowania kompetencji informacyjnych rola bibliotek wydaje się szczególna” [s. 10]. Książka Ewy Jadwigi Kurkowskiej zawiera pięć rozdziałów poprzedzonych wstępem, a uzupełnionych zakończeniem oraz spisem wykorzystanej literatury[…]pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectEdukacja informacyjna w bibliotekach a rozwój społeczeństwa wiedzypl_PL
dc.subjectEwa Jadwiga Kurkowskapl_PL
dc.titleEdukacja informacyjna w bibliotekach a rozwój społeczeństwa wiedzy - recenzjapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewpl_PL
dc.relation.journalBibliotheca Nostra. Śląski Kwartalnik Naukowypl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Fraczek_Edukacja_informacyjna_w_bibliotekach_recenzja.pdf372,6 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons