Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7515
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSmyrnova-Trybulska, Eugenia-
dc.contributor.authorStach, Sebastian-
dc.contributor.authorBurnus, Adrian-
dc.contributor.authorSzczurek, Andrzej-
dc.date.accessioned2018-12-19T07:56:38Z-
dc.date.available2018-12-19T07:56:38Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.isbn978-83-60071-56-4-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/7515-
dc.description.abstractKsiążka „WYKORZYSTANIE LCMS MOODLE JAKO SYSTEMU WSPOMAGANIA NAUCZANIA NA ODLEGŁOŚĆ” (567 s.) Redakcja: Eugenia Smyrnova-Trybulska Sebastian Stach, Autorzy: Eugenia Smyrnova-Trybulska, Sebastian Stach, Adrian Burnus, Andrzej Szczurek) jest przeznaczona dla szerokiego grona czytelników o różnym przygotowaniu informatycznym: nauczycieli, wykładowców, przyszłych pedagogów, instruktorów, tutorów, doktorantów, badaczy, naukowców, metodyków i innych. Wszystkich zainteresowanych wdrażaniem innowacji, a w szczególności e-learningu w procesie dydaktycznym, jak również do własnego doskonalenia i w pracy naukowo-badawczej. Warsztat pracy nauczyciela ciągle się zmienia, wymaga aktualizacji i dostosowania do wymogów społeczeństwa opartego o wiedzę. Właśnie e-learning staje się technologią, formą, metodą najbardziej adekwatną i dostosowaną do wyzwań XXI wieku dzięki globalizacji, giętkości, modułowości, systemowości, zmiany roli nauczyciela, zmiany roli ucznia i innym ważnym cechom, co zostało odzwierciedlone w wielu dokumentach europejskich i krajowych, dotyczących edukacji i rozwoju społeczeństwa. Książka może być pomyślnie wykorzystana jako skrypt i pomoc dydaktyczna w prowadzeniu zajęć z informatyki, technologii informacyjnej, metod komputerowego wspomagania nauczania, teoretycznych i praktycznych aspektów nauczania na odległość, i wielu innych przedmiotów informatycznych oraz interdyscyplinarnych, związanych z implementacją narzędzi informatycznych w proces dydaktyczny i metodyką ich efektywnego wykorzystania. Skrypt z powodzeniem może być wykorzystany przez wszystkich zainteresowanych również do samodzielnej nauki zastosowania jednego z najbardziej popularnych systemów wspomagania nauczania-uczenia się na odległość: Moodle. Większość ćwiczeń i przykładów podanych w książce została opracowana na zasadzie Step-by-Step (Krok-po-Kroku), co powinno ułatwić „wzorowanie się” i wykonanie podobnych ćwiczeń przez czytelników, użytkowników systemu. Książka zawiera: cztery części, 21 rozdziałów i bibliografię. Każda część książki ma hierarchiczną, modułową strukturę, a tekst jest wzbogacony w liczne ilustracje (jest ich w książce ponad 800), co podnosi jej przejrzystość i zrozumiałość.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherStudio noa dla Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectLearning Content Menagement System (LCMS) Moodlepl_PL
dc.subjectteoretyczne i metodyczne aspekty nauczania na odległośćpl_PL
dc.subjectprzygotowanie nauczycielipl_PL
dc.subjectnauczanie na odległośćpl_PL
dc.subjecte-learningpl_PL
dc.subjecttypy kursów zdalnychpl_PL
dc.subjectskładowe kursu zdalnegopl_PL
dc.subjectmodeli nauczania zdalnegopl_PL
dc.titleWykorzystanie LCMS Moodle jako systemu wspomagania nauczania na odległośćpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Smyrnova_Trybulska_Wykorzystanie_LCMS_Moodle_jako_systemu_wspomagania_nauczania.pdf56,06 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons