DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Smyrnova-Trybulska, Eugenia | - |
dc.contributor.author | Stach, Sebastian | - |
dc.contributor.author | Burnus, Adrian | - |
dc.contributor.author | Szczurek, Andrzej | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-19T07:56:38Z | - |
dc.date.available | 2018-12-19T07:56:38Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.isbn | 978-83-60071-56-4 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/7515 | - |
dc.description.abstract | Książka „WYKORZYSTANIE LCMS MOODLE JAKO SYSTEMU WSPOMAGANIA NAUCZANIA NA ODLEGŁOŚĆ” (567 s.) Redakcja: Eugenia Smyrnova-Trybulska Sebastian Stach, Autorzy: Eugenia Smyrnova-Trybulska, Sebastian Stach, Adrian Burnus, Andrzej Szczurek) jest przeznaczona dla szerokiego grona czytelników o różnym przygotowaniu informatycznym: nauczycieli, wykładowców, przyszłych pedagogów, instruktorów, tutorów, doktorantów, badaczy, naukowców, metodyków i innych. Wszystkich zainteresowanych wdrażaniem innowacji, a w szczególności e-learningu w procesie dydaktycznym, jak również do własnego doskonalenia i w pracy naukowo-badawczej. Warsztat pracy nauczyciela ciągle się zmienia, wymaga aktualizacji i dostosowania do wymogów społeczeństwa opartego o wiedzę. Właśnie e-learning staje się technologią, formą, metodą najbardziej adekwatną i dostosowaną do wyzwań XXI wieku dzięki globalizacji, giętkości, modułowości, systemowości, zmiany roli nauczyciela, zmiany roli ucznia i innym ważnym cechom, co zostało odzwierciedlone w wielu dokumentach europejskich i krajowych, dotyczących edukacji i rozwoju społeczeństwa.
Książka może być pomyślnie wykorzystana jako skrypt i pomoc dydaktyczna w prowadzeniu zajęć z informatyki, technologii informacyjnej, metod komputerowego wspomagania nauczania, teoretycznych i praktycznych aspektów nauczania na odległość, i wielu innych przedmiotów informatycznych oraz interdyscyplinarnych, związanych z implementacją narzędzi informatycznych w proces dydaktyczny i metodyką ich efektywnego wykorzystania.
Skrypt z powodzeniem może być wykorzystany przez wszystkich zainteresowanych również do samodzielnej nauki zastosowania jednego z najbardziej popularnych systemów wspomagania nauczania-uczenia się na odległość: Moodle. Większość ćwiczeń i przykładów podanych w książce została opracowana na zasadzie Step-by-Step (Krok-po-Kroku), co powinno ułatwić „wzorowanie się” i wykonanie podobnych ćwiczeń przez czytelników, użytkowników systemu.
Książka zawiera: cztery części, 21 rozdziałów i bibliografię.
Każda część książki ma hierarchiczną, modułową strukturę, a tekst jest wzbogacony w liczne ilustracje (jest ich w książce ponad 800), co podnosi jej przejrzystość i zrozumiałość. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Studio noa dla Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | Learning Content Menagement System (LCMS) Moodle | pl_PL |
dc.subject | teoretyczne i metodyczne aspekty nauczania na odległość | pl_PL |
dc.subject | przygotowanie nauczycieli | pl_PL |
dc.subject | nauczanie na odległość | pl_PL |
dc.subject | e-learning | pl_PL |
dc.subject | typy kursów zdalnych | pl_PL |
dc.subject | składowe kursu zdalnego | pl_PL |
dc.subject | modeli nauczania zdalnego | pl_PL |
dc.title | Wykorzystanie LCMS Moodle jako systemu wspomagania nauczania na odległość | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (WSiNoE)
|