Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7665
Tytuł: Władza, wiedza, społeczeństwo. Wokół książki ak analizować dyskurs? Perspektywy dydaktyczne” pod redakcją Waldemara Czachura, Agnieszki Kulczyńskiej, Łukasza Kumięgi (Kraków 2016, 238 s.)
Autor: Sujkowska-Sobisz, Katarzyna
Słowa kluczowe: “Jak analizować dyskurs? Perspektywy dydaktyczne”; recenzja książki
Data wydania: 2018
Źródło: Forum Lingwistyczne, nr 5 (2018), s. 133-136
Abstrakt: Recenzja książki “Jak analizować dyskurs? Perspektywy dydaktyczne” pod redakcją Waldemara Czachura, Agnieszki Kulczyńskiej, Łukasza Kumięgi (Kraków 2016, 238 s.)
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7665
ISSN: 2449-9587
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Sujkowska_Sobisz_Wladza_wiedza_spoleczenstwo.pdf278,45 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons