Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7890
Tytuł: Distant Language Courses in the Project "University as a Partner of the Knowledge Economy" (UPGOW)
Autor: Smyrnova-Trybulska, Eugenia
Jakubiec-Bontko, Joanna
Kałafatiuk, Liliana
Kalamarz, Ryszard
Kiszka, Katarzyna
Matuga, Agata
Słowa kluczowe: distance language course; MOODLE; UPGOW; multimedia
Data wydania: 2009
Wydawca: Cieszyn : University of Silesia in Katowice. Faculty of Ethnology and Sciences of Education
Źródło: E. Smyrnova-Trybulska (red.), "Theoretical and practical aspects of distance learning : collection of scholarly papers" (101-130). Cieszyn : University of Silesia in Katowice. Faculty of Ethnology and Sciences of Education
Abstrakt: The article presents issues concerning the project ”University as a partner of the knowledge economy” (UPGOW) including, among others, goals, assumptions, constituents and lines of the project. It also includes the conception of preparing and conducting distant language courses as one of the important constituents of the project: methodology, structure, specificity of the field, competence of the tutor and the student, description of each course and conclusions.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7890
ISBN: 978-83-925281-4-2
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Smyrnova_Trybulska_Distant_language_courses.pdf1,22 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons