Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8012
Tytuł: Innowacyjny nauczyciel, czyli kto? Próba definicji pojęcia
Autor: Półtorak, Ewa
Gałan, Beata
Słowa kluczowe: proces nauczania/uczenia się języków obcych; innowacje pedagogiczne; kompetencja innowacyjna
Data wydania: 2018
Źródło: Neofilolog, Nr 51(1) (2018), s. 43-58
Abstrakt: Innovativeness constitutes one of the core elements of modern education development. The phenomenon in question can be analysed in the context of the actions taken by each of the participants of the learning/teaching process. The paper is focused mostly on the teacher’s activity. On the basis of an empirical study, the Authors aim at defining the notion of an innovative teacher, and, more specifically, a language teacher.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8012
DOI: 10.14746/n.2018.51.1.4
ISSN: 2545-3971
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Poltorak_Innowacyjny_nauczyciel_czyli_kto.pdf586,53 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons