Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/8050
Tytuł: | Le rôle de l’évaluation formative dans la création du matériel didactique en fonction des besoins spécifiques des apprenants : exemple de l’enseignement/apprentissage du français – langue troisième |
Autor: | Serwotka, Aleksandra |
Słowa kluczowe: | ocenianie kształtujące; transfer językowy; nauczanie języka francuskiego jako trzeciego; FLE; nauczanie zdalne |
Data wydania: | 2016 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Źródło: | D. Gabryś-Barker, R. Kalamarz (red.), "Ocenianie i pomiar biegłości językowej : wybrane aspekty teoretyczne i praktyczne" (S. 61-79). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Abstrakt: | Ocenianie kształtujące stanowi istotny etap w procesie nauczania/uczenia się
języka obcego. Dzięki niemu nauczyciel może pozyskać informacje dotyczące rzeczywistego
poziomu biegłości językowej uczniów, tj. ich mocnych i słabych stron, co z kolei pozwala na
zoptymalizowanie metod i treści nauczania. Niniejszy artykuł przybliża sposób, w jaki badania
nad transferem językowym umożliwiły autorce stworzenie internetowych materiałów dydaktycznych
dostosowanych do potrzeb studentów uczących się języka francuskiego jako trzeciego
(po polskim i angielskim). |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/8050 |
ISBN: | 978-83-226-3053-2 |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|