DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Serwotka, Aleksandra | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-31T08:21:31Z | - |
dc.date.available | 2019-01-31T08:21:31Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | D. Gabryś-Barker, R. Kalamarz (red.), "Ocenianie i pomiar biegłości językowej : wybrane aspekty teoretyczne i praktyczne" (S. 61-79). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 978-83-226-3053-2 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/8050 | - |
dc.description.abstract | Ocenianie kształtujące stanowi istotny etap w procesie nauczania/uczenia się
języka obcego. Dzięki niemu nauczyciel może pozyskać informacje dotyczące rzeczywistego
poziomu biegłości językowej uczniów, tj. ich mocnych i słabych stron, co z kolei pozwala na
zoptymalizowanie metod i treści nauczania. Niniejszy artykuł przybliża sposób, w jaki badania
nad transferem językowym umożliwiły autorce stworzenie internetowych materiałów dydaktycznych
dostosowanych do potrzeb studentów uczących się języka francuskiego jako trzeciego
(po polskim i angielskim). | pl_PL |
dc.language.iso | fr | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | ocenianie kształtujące | pl_PL |
dc.subject | transfer językowy | pl_PL |
dc.subject | nauczanie języka francuskiego jako trzeciego | pl_PL |
dc.subject | FLE | pl_PL |
dc.subject | nauczanie zdalne | pl_PL |
dc.title | Le rôle de l’évaluation formative dans la création du matériel didactique en fonction des besoins spécifiques des apprenants : exemple de l’enseignement/apprentissage du français – langue troisième | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|