Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8051
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGałan, Beata-
dc.date.accessioned2019-01-31T08:24:59Z-
dc.date.available2019-01-31T08:24:59Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationD. Gabryś-Barker, R. Kalamarz (red.), "Ocenianie i pomiar biegłości językowej : wybrane aspekty teoretyczne i praktyczne" (S. 81-93). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn978-83-226-3053-2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/8051-
dc.description.abstractArtykuł stanowi refleksję nad ocenianiem biegłości językowej w kontekście kształcenia na odległość i korzystania z platformy edukacyjnej Moodle. Celem artykułu jest poruszenie kilku kwestii praktycznych, które są istotne w planowaniu procesu nauczania – uczenia się realizowanego na odległość. Autorka stara się zatem przeanalizować możliwości techniczne wspomnianej platformy pod kątem kształcenia językowego, a zwłaszcza narzędzia oceny kompetencji, ich parametry oraz nadzór pedagogiczny.pl_PL
dc.language.isofrpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectocenianie w nauczaniu języków obcychpl_PL
dc.subjectkształcenie na odległośćpl_PL
dc.subjectplatforma edukacyjna Moodlepl_PL
dc.titleL’évaluation en langues étrangères via la plateforme d’apprentissage Moodle : questions pratiquespl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Galan_L'evaluation_en_langues_via_la_plateforme_d'apprentissage_Moodle.pdf2,09 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons