Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8186
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKwapisz-Osadnik, Katarzyna-
dc.date.accessioned2019-02-14T08:12:30Z-
dc.date.available2019-02-14T08:12:30Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationSynergies pays riverains de la Baltique, No. 12 (2018), s. 65-74pl_PL
dc.identifier.issn1768-2649-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/8186-
dc.description.abstractThe aim of the article is to present a linguistic and glottodidactic reflection on the phenomenon of error in the foreign languages teaching process. The proposed study should lead to a new approach to the phenomenon of error, which can result in increasing the learning efficiency. It is a more liberal approach because we speak of an error only in the case of violating the natural logic and not taking into account the frequency of usage. In other words, it is the cognitive understanding of the source of an error and the frequency of usage that must be examined first to eliminate errors. The article is concluded with some practical solutions based on the use of time and verb moods in French.pl_PL
dc.language.isofrpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjecterreurpl_PL
dc.subjectefficacitépl_PL
dc.subjectlinguistique cognitivepl_PL
dc.subjectenseignementpl_PL
dc.subjectFLEpl_PL
dc.titleL’erreur linguistique au service de l’enseignement efficace des languespl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalSynergies pays riverains de la Baltiquepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kwapisz_Osadnik_L'erreur_linguistique_au_service.pdf445,33 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons