Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8229
Tytuł: [Katarzyna Ożańska-Ponikwia, Personality and Emotional Intelligence in Second Language Learning. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2018, ISBN: 978-1-5275-0915-3, 146 pages]
Autor: Gabryś-Barker, Danuta
Słowa kluczowe: Katarzyna Ożańska-Ponikwia; "Personality and Emotional Intelligence in Second Language Learning"; recenzja książki
Data wydania: 2018
Źródło: Theory and Practice of Second Language Acquisition, Vol. 4, iss. 2 (2018), s. 131-135
Abstrakt: Recenzja książki Katarzyna Ożańska-Ponikwia, Personality and Emotional Intelligence in Second Language Learning. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2018, ISBN: 978-1-5275-0915-3, 146 pages
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8229
ISSN: 2451-2125
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gabrys_Berker_Katarzyna_Ozanska_Ponikwia.pdf486,28 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons