Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/824
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSzyndler, Magdalena-
dc.date.accessioned2018-03-02T10:33:51Z-
dc.date.available2018-03-02T10:33:51Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationJ. Uchyła-Zroski (red.), "Wartości w muzyce : wartości kształcące i kształtowane u studentów w toku edukacji szkoły wyższej. T. 2" (s. 57-64)pl_PL
dc.identifier.isbn9788322618288-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/824-
dc.description.abstractMusic folklore constitutes an integral element of a multi-level music education. Its richness is visible not only in its music (folk songs, instrumental music), lyrics (the poetics of folk songs), but also in the abundance of connections with annual rituals and family traditions (functions and context), as well as history and politics (Cieszyn, Silesia). It shapes opinions and helps to sensitize the students to the changes of a traditional folklore in the light of cultural and social ones as well as those connected with the influence of the mass media and culture in today’s world.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectFolklor muzycznypl_PL
dc.subjectEdukacja muzycznapl_PL
dc.titleFolklor muzyczny jako element wielopłaszczyznowego procesu edukacji muzycznejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Szyndler_Folklor_muzyczny_jako_element_wieloplaszczyznowego.pdf375,44 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons