http://hdl.handle.net/20.500.12128/8629
Tytuł: | Aktualizowanie potencjalności twórczej w kontekście kultury i sztuki a habitus pierwotny – rozważania obrazoburcze? |
Autor: | Krasoń, Katarzyna |
Słowa kluczowe: | potencjalność twórcza; edukacja estetyczna; habitus; creative potentiality; aesthetic education |
Data wydania: | 2018 |
Źródło: | Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, Nr 2 (2018), s. 191-204 |
Abstrakt: | The text presents initial qualitative research related to the aesthetics of school, which illustrates the problem of taking into account the cultural habitus of the student in education to creativity, as well as the need to focus on individual needs, especially in the scope of a child’s sense of empowerment. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/8629 |
DOI: | 10.18778/2450-4491.07.10 |
ISSN: | 2450-4491 |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Krason_Aktualizowanie_potencjalnosci_tworczej.pdf | 406,24 kB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons