Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/885
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorUchyła-Zroski, Jadwiga-
dc.date.accessioned2018-03-04T20:40:26Z-
dc.date.available2018-03-04T20:40:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationJ. Uchyła-Zroski (red.), "Muzyka w środowisku społecznym" (s. 275-287). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322621035-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/885-
dc.description.abstractThe author analyses factors determining learner’s musical development in the school environment. She underlines the role of learner’s emotional attitude to the subject contents being covered, gaining musical abilities indispensable to shaping personal culture. She perceives a teacher as a guide familiarizing learners with the secrets of musical language, and claims that both teachers and learners must be creative and responsible to one another in the process of music education. An efficient realization of pedagogic values of music can make music accompany them also in adulthood.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectMuzyka a wychowaniepl_PL
dc.subjectKompetencje nauczyciela muzykipl_PL
dc.titleMuzyka w środowisku szkolnym dzieckapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Uchyla_Zroski_Muzyka_w_srodowisku_szkolnym_dziecka.pdf316,41 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons