http://hdl.handle.net/20.500.12128/8955
Title: | Nauczyciele języków obcych : konteksty pracy, kształcenie, doskonalenie - recenzja |
Authors: | Gabryś-Barker, Danuta |
Keywords: | nauczyciele języków obcych; kształcenie nauczycieli; wielojęzyczność; doskonalenie zawodowe nauczycieli |
Issue Date: | 2017 |
Citation: | Konińskie Studia Językowe, Nr 2 (2017), s. 281-288 |
Abstract: | "Monografia zatytułowana Nauczyciele języków obcych. Konteksty pracy – kształcenie – doskonalenie to ciekawy i bardzo na czasie zbiór tekstów doświadczonych naukowców i glottodydaktyków. Jest to lektura niezwykle ważna dla wszystkich zajmujących się kształceniem nauczycieli języków obcych w obecnych uwarunkowaniach i zapotrzebowaniu współczesnego świata na znajomość języków obcych, a tym samym konieczności priorytetowego potraktowania tego działu edukacji i osób stanowiących o jego sukcesie w największej mierze, tj. nauczycieli języków obcych. Promocja wielojęzyczności wskazuje również iż należy wyjść poza ramy dyskusji jedynie nad kształceniem w zakresie języka angielskiego, które to posiada już dużą bazę badawczą i może poszczycić się znaczącym stopniem innowacyjności. To ważne iż niniejszy tom poświęca również sporo miejsca innym językom nowożytnym". |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/8955 |
ISSN: | 2353-1983 2353-5148 |
Appears in Collections: | Artykuły (W.Hum.) |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gabrys_Barker_Nauczyciele_jezykow_obcych_konteksty_pracy.pdf | 318,65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons License