DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Muc, Agata | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-08T10:30:31Z | - |
dc.date.available | 2019-05-08T10:30:31Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Nowa Biblioteka, nr 1 (2019), s. 179-184 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2451-2575 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/9056 | - |
dc.description.abstract | Wspieranie dydaktyki to podstawowa funkcja bibliotek akademickich,
pedagogicznych, szkolnych i publicznych. W dobie dynamicznego
rozwoju technologii informacyjno‑komunikacyjnych
instytucje te
zmuszone są do poszukiwania innowacyjnych form działania, odpowiadających
aktualnym i przyszłym potrzebom nauczycieli, studentów
i uczniów. Natomiast poszukiwanie nowego miejsca dla bibliotek
w przestrzeni edukacyjnej i społecznej wymaga wymiany doświadczeń,
teoretycznego wsparcia bibliotekoznawców i informatologów, propagowania
najlepszych praktyk, innowacyjnych pomysłów i różnorodnych
sposobów ich realizacji. Tego rodzaju cele postawili sobie organizatorzy
drugiej konferencji z cyklu „Biblioteka dla dydaktyki”, która odbyła się
11 czerwca 2018 r. w Chorzowie. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | biblioteka | pl_PL |
dc.subject | dydaktyka | pl_PL |
dc.title | XXXIX Forum Sekcji Bibliotek Szkół Wyższych Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich „Biblioteka dla dydaktyki II” (Chorzów, 11 czerwca 2018 r.) | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (BUŚ)
|