Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/9679
Tytuł: Verstehen und Gebrauch deutscher unterrichtsbezogener Redemittel
Autor: Iluk, Jan
Słowa kluczowe: język niemiecki; nauczanie języków obcych
Data wydania: 1995
Wydawca: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło: J. Iluk (red.), "Aspekte der Wortschatzbeschreibung für Zwecke des Fremdsprachenunterrichts" (S. 22-31). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstrakt: W artykule zwraca się uwagę na trudności nauczycieli języka niemieckiego w stosowaniu typowych zwrotów i wyrażeń lekcyjnych. Przyczyny tych trudności wynikają między innymi z mniej lub bardziej regularnych modyfikacji semantyczno- -składniowych werbalnych podstaw słowotwórczych, wywołanych ich prefiksacją. Wnioski z analizy dowodzą, że poprawne opanowanie zwrotów i wyrażeń lekcyjnych w językach obcych nie może być wynikiem przypadkowych refleksji językowych, lecz musi opierać się na wnikliwej analizie językowej.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/9679
ISBN: 8322606192
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Iluk_Verstehen_und_gebrauch_deutscher_unterrichtsbezogener.pdf519,98 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons