DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Iluk, Jan | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-15T17:10:21Z | - |
dc.date.available | 2019-07-15T17:10:21Z | - |
dc.date.issued | 1995 | - |
dc.identifier.citation | J. Iluk (red.), "Aspekte der Wortschatzbeschreibung für Zwecke des Fremdsprachenunterrichts" (S. 22-31). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 8322606192 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/9679 | - |
dc.description.abstract | W artykule zwraca się uwagę na trudności nauczycieli języka niemieckiego w stosowaniu
typowych zwrotów i wyrażeń lekcyjnych. Przyczyny tych trudności wynikają
między innymi z mniej lub bardziej regularnych modyfikacji semantyczno-
-składniowych werbalnych podstaw słowotwórczych, wywołanych ich prefiksacją.
Wnioski z analizy dowodzą, że poprawne opanowanie zwrotów i wyrażeń lekcyjnych
w językach obcych nie może być wynikiem przypadkowych refleksji językowych,
lecz musi opierać się na wnikliwej analizie językowej. | pl_PL |
dc.language.iso | de | pl_PL |
dc.publisher | Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | język niemiecki | pl_PL |
dc.subject | nauczanie języków obcych | pl_PL |
dc.title | Verstehen und Gebrauch deutscher unterrichtsbezogener Redemittel | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|