Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/9679
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorIluk, Jan-
dc.date.accessioned2019-07-15T17:10:21Z-
dc.date.available2019-07-15T17:10:21Z-
dc.date.issued1995-
dc.identifier.citationJ. Iluk (red.), "Aspekte der Wortschatzbeschreibung für Zwecke des Fremdsprachenunterrichts" (S. 22-31). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn8322606192-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/9679-
dc.description.abstractW artykule zwraca się uwagę na trudności nauczycieli języka niemieckiego w stosowaniu typowych zwrotów i wyrażeń lekcyjnych. Przyczyny tych trudności wynikają między innymi z mniej lub bardziej regularnych modyfikacji semantyczno- -składniowych werbalnych podstaw słowotwórczych, wywołanych ich prefiksacją. Wnioski z analizy dowodzą, że poprawne opanowanie zwrotów i wyrażeń lekcyjnych w językach obcych nie może być wynikiem przypadkowych refleksji językowych, lecz musi opierać się na wnikliwej analizie językowej.pl_PL
dc.language.isodepl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectjęzyk niemieckipl_PL
dc.subjectnauczanie języków obcychpl_PL
dc.titleVerstehen und Gebrauch deutscher unterrichtsbezogener Redemittelpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Iluk_Verstehen_und_gebrauch_deutscher_unterrichtsbezogener.pdf519,98 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons