Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/9820
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWoszczyk, Agnieszka-
dc.date.accessioned2019-07-18T19:23:33Z-
dc.date.available2019-07-18T19:23:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citation"Zeszyty Naukowe - Politechnika Śląska, Organizacja i Zarządzanie" (Z. 112 (2017), s. 431-441)pl_PL
dc.identifier.issn1641-3466-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/9820-
dc.description.abstractPresented reflections are intended to clarify the essence of coaching, which is not always properly expounded. The article shows some problems of description coaching in terms of effectiveness, performance and human potential maximizing. Characteristics valuable in marketing point of view may imply reductionism and instrumentalising of coachee. The importance of non-directivity and self-reflexivity has been emphasized as an essential condition in coaching process.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectcoachingpl_PL
dc.subjectrozwójpl_PL
dc.subjectwydajnośćpl_PL
dc.subjectefektywnośćpl_PL
dc.subjectpotencjał ludzkipl_PL
dc.subjectwartościpl_PL
dc.subjectredukcjonizmpl_PL
dc.subjectholizmpl_PL
dc.subjectdevelopmentpl_PL
dc.subjectperformancepl_PL
dc.subjectefficiencypl_PL
dc.subjecthuman potencialpl_PL
dc.subjectvaluespl_PL
dc.subjectreductionismpl_PL
dc.subjectholismpl_PL
dc.titleNiejednoznaczności coachingowych narracji o efektywności : implikacje etyczne i antropologicznepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Woszczyk_Niejednoznacznosci_coachingowych_narracji.pdf509,03 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons