DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Jarosz, Ewa | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-31T18:50:51Z | - |
dc.date.available | 2019-07-31T18:50:51Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Pedagogika Społeczna, Nr 4 (2018), s. 183-194 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1642-672X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/10368 | - |
dc.description.abstract | Partycypacja społeczna dzieci należy do szczególnie dynamicznie rozwijających
się w ostatnim dziesięcioleciu dyskursów pedagogicznych, w gruncie
rzeczy będąc tematem wieloobszarowym, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym.
W tym kontekście pojawia się ona coraz częściej jako kwestia dyskutowana
na konferencjach naukowych, naukowo-szkoleniowych oraz jako praktyka
na tego typu spotkaniach. W tym właśnie podwójnym wymiarze partycypacja
społeczna dzieci stała się przedmiotem i praktyką dyskusji uczestników Zjazdu
Pedagogów Społecznych w Poznaniu w dniach 17–18 września 2018 roku
dotyczącej dziecięcego obywatelstwa, partycypacji społecznej dzieci. Z jednej
strony dyskutowana była w profilu różnych ujęć szczegółowych tematów
i problemów dotyczących jej urzeczywistniania we współczesnej polskiej rzeczywistości
edukacyjnej, kulturowej, a także politycznej, a z drugiej strony, była
realizowana poprzez obecność i współdyskutowanie młodych ludzi z pedagogami
badaczami akademikami i praktykami. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/ | * |
dc.subject | dzieci | pl_PL |
dc.subject | prawa dziecka | pl_PL |
dc.subject | Partycypacja społeczna dzieci | pl_PL |
dc.title | Dziecięce obywatelstwo – między prawami dziecka a rzeczywistością | pl_PL |
dc.title.alternative | Children’s citizenship – between children’s rights and reality | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|