DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Górnikowska-Zwolak, Elżbieta | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-01T19:16:32Z | - |
dc.date.available | 2019-08-01T19:16:32Z | - |
dc.date.issued | 1998 | - |
dc.identifier.citation | Edukacja, Nr 2 (1998), s. 122-124 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 0239-6858 | - |
dc.identifier.issn | 2449-8998 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/10434 | - |
dc.description.abstract | Niemal ze wszystkich ośrodków naukowych w kraju (uniwersytetów oraz wyższych szkół pedagogicznych) oraz z Czech, Niemiec i Słowacji przybywali do Ustronia-Jaszowca pedagogowie (około 100 osób) na debatę poświęconą kondycji pedagogiki społecznej w Polsce. Gospodarzem spotkania, a zarazem inicjatorem zdarzenia był 27-osobowy zespół pracowników Katedry Pedagogiki Społecznej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, któremu przewodzi prof. zw. dr hab. Andrzej Radziewicz-Winnicki. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/ | * |
dc.subject | pedagogika społeczna | pl_PL |
dc.subject | Polska | pl_PL |
dc.title | Pedagogika społeczna w Polsce - między stagnacją a zaangażowaniem Katowice-Ustroń, 23-24 października 1997 | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WSiNoE)
|