Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/10434
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGórnikowska-Zwolak, Elżbieta-
dc.date.accessioned2019-08-01T19:16:32Z-
dc.date.available2019-08-01T19:16:32Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.citationEdukacja, Nr 2 (1998), s. 122-124pl_PL
dc.identifier.issn0239-6858-
dc.identifier.issn2449-8998-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/10434-
dc.description.abstractNiemal ze wszystkich ośrodków naukowych w kraju (uniwersytetów oraz wyższych szkół pedagogicznych) oraz z Czech, Niemiec i Słowacji przybywali do Ustronia-Jaszowca pedagogowie (około 100 osób) na debatę poświęconą kondycji pedagogiki społecznej w Polsce. Gospodarzem spotkania, a zarazem inicjatorem zdarzenia był 27-osobowy zespół pracowników Katedry Pedagogiki Społecznej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, któremu przewodzi prof. zw. dr hab. Andrzej Radziewicz-Winnicki.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectpedagogika społecznapl_PL
dc.subjectPolskapl_PL
dc.titlePedagogika społeczna w Polsce - między stagnacją a zaangażowaniem Katowice-Ustroń, 23-24 października 1997pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gornikowska_Zwolak_Pedagogika_spoleczna_w_Polsce.pdf386,47 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons