Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/10509
Tytuł: Edukacja psychologiczna w szkole rodzenia
Autor: Sikora, Jagoda
Kmieć, Urszula
Słowa kluczowe: Szkoła rodzenia; Edukacja psychologiczna; Psychologia prenatalna; Psychologia narodzin
Data wydania: 2016
Źródło: Ogrody Nauk i Sztuk, 2016, t. 6, s. 149-158
Abstrakt: Z roku na rok zwiększa się liczba kobiet w ciąży, które uczęszczają do szkół rodzenia. Coraz częściej, poza bardzo istotną sferą fizjologicznej opieki nad ciężarną, do programu włącza się blok zajęć z zakresu psychologii. Do jego celów należy między innymi zwiększanie poczucia sprawstwa u ciężarnej, praca nad negatywnymi przekonaniami dotyczącymi macierzyństwa i porodu oraz zwiększenie poczucia przynależności. W poniższym artykule zostaną zaprezentowane szczegółowo cele, obszary i formy edukacji psychologicznej w szkole rodzenia w kontekście najnowszych doniesień naukowych.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/10509
DOI: 10.15503/onis2016.149.158
ISSN: 2299-2014
2084-1426
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Sikora_Edukacja_psychologiczna_w_szkole_rodzenia.pdf821,25 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons