Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/10941
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKrasoń, Katarzyna-
dc.date.accessioned2019-09-17T10:16:07Z-
dc.date.available2019-09-17T10:16:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationM. Dudzikowa, S. Juszczyk (red.), "Pułapki epistemologiczne i metodologiczne w badaniach nad edukacją : jak sobie z nimi radzić?" (S. 268-285). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn978-83-226-3182-9-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/10941-
dc.description.abstractThe considerations that are presented are devoted to art-based research, indicating the premises of its interdisciplinary applicability in the context of paedagogy. Moreover, the considerations have to do with the indication of the pitfalls of an orthodox approach to the dissonance between the quantitative and the qualitative orientations in methodological research. The purpose of the work is to present a conceptual overview of art-based research which refers to the Mixed Methods Research formula, and which may become an element of organizing exploration in action, peculiar to educational practice.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectart-based researchpl_PL
dc.subjectqualitative vs. quantitative orientatiwapl_PL
dc.subjectmixed methodspl_PL
dc.titleSztuka i poznanie : romantyczna utopia, szarlataneria czy koniecznośćpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Krason_Sztuka_i_poznanie_romantyczna_utopia_szarlataneria.pdf581,89 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons