Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/11043
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKycler, Maria-
dc.date.accessioned2019-09-25T13:01:25Z-
dc.date.available2019-09-25T13:01:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationNowa Biblioteka, Nr 1 (2014), s. 137-164pl_PL
dc.identifier.issn1505-4195-
dc.identifier.issn2451-2575-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/11043-
dc.description.abstractW artykule zwrócono uwagę na zjawisko wielokulturowości i edukacji w warunkach zróżnicowania kulturowego. Opisano wdrażanie celów edukacji międzykulturowej w bibliotekach publicznych Madrytu (w ramach programu "Biblioteca Abierta"), a także przedstawiono księgozbiór i działalność Centrum Kultury Polskiej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectCentrum Kultury Polskiej (Madryt)pl_PL
dc.subjectedukacja międzykulturowapl_PL
dc.subjectmiędzykulturowa biblioteka publicznapl_PL
dc.subjectprogram "Biblioteca Abierta"pl_PL
dc.subjectwielokulturowośćpl_PL
dc.titleProgram „Biblioteca Abierta” i Centrum Kultury Polskiej w Madrycie jako przykład działań biblioteki publicznej na rzecz społeczności wielokulturowejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (BUŚ)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kycler_Program_Biblioteca_Abierta.pdf709,7 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons