Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/11363
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorJuszczyk, Stanisław-
dc.contributor.authorKim, Yongdeog-
dc.date.accessioned2019-10-17T12:45:19Z-
dc.date.available2019-10-17T12:45:19Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citation"New Educational Review" Vol. 46, no 4 (2016), s. 163-173pl_PL
dc.identifier.issn1732-6729-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/11363-
dc.description.abstractThe paper discusses a new model of social learning that makes use of open educational resources and flexible forms of learning. It presents the evolution of the process of learning from the Cartesian model, through constructivist, cognitivist and connectivist theories. Open education, being developed in many countries of the world, including South Korea and Poland, is becoming a civilisation requirement, a response to the requirements of dynamically evolving labour market.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectopen educationpl_PL
dc.subjectopen educational resourcespl_PL
dc.subjectflexible forms of learningpl_PL
dc.subjectweb 2.0 technologypl_PL
dc.subjectsocial learningpl_PL
dc.subjectvirtual communitypl_PL
dc.titleAre Open Education and Flexible Forms of Learning a Civilisation Requirement or a Technological Obligation?pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.15804/tner.2016.46.4.14-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Juszczyk_Are_open_education_and_flexible_forms_of_learning.pdf368,21 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons