Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/11659
Tytuł: Case study as a functional tool in early intervention
Tytuł równoległy: Studium przypadku jako narzędzie wczesnej interwencji
Autor: Li, Xinrui
Potměšil, Miloň
Słowa kluczowe: studium przypadku; dziecko niepełnosprawne; wczesna interwencja; case study; child with disabilities; early intervention
Data wydania: 2019
Źródło: Psychiatria i Psychologia Kliniczna, Vol. 19, iss. 2 (2019), s. 232-236
Abstrakt: Praca opisuje funkcjonowanie środowiska rodzinnego dziecka niepełnosprawnego oraz proces realizacji wczesnej interwencji. Profesjonalne wsparcie psychologiczne oraz w zakresie pedagogiki specjalnej koncentruje się na mocnych i słabych stronach danej rodziny. Autorzy podkreślają potrzebę skutecznej komunikacji w rodzinie oraz komunikacji ze specjalistami, jak również znaczenie opieki kontrolnej oraz ochrony socjalnej dzieci i innych członków ich rodzin.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/11659
DOI: 10.15557/PiPK.2019.0024
ISSN: 2451-0645
1644-6313
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Li_Case_study.pdf293,68 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons