http://hdl.handle.net/20.500.12128/11659
Tytuł: | Case study as a functional tool in early intervention |
Tytuł równoległy: | Studium przypadku jako narzędzie wczesnej interwencji |
Autor: | Li, Xinrui Potměšil, Miloň |
Słowa kluczowe: | studium przypadku; dziecko niepełnosprawne; wczesna interwencja; case study; child with disabilities; early intervention |
Data wydania: | 2019 |
Źródło: | Psychiatria i Psychologia Kliniczna, Vol. 19, iss. 2 (2019), s. 232-236 |
Abstrakt: | Praca opisuje funkcjonowanie środowiska rodzinnego dziecka niepełnosprawnego oraz proces realizacji wczesnej interwencji. Profesjonalne wsparcie psychologiczne oraz w zakresie pedagogiki specjalnej koncentruje się na mocnych i słabych stronach danej rodziny. Autorzy podkreślają potrzebę skutecznej komunikacji w rodzinie oraz komunikacji ze specjalistami, jak również znaczenie opieki kontrolnej oraz ochrony socjalnej dzieci i innych członków ich rodzin. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/11659 |
DOI: | 10.15557/PiPK.2019.0024 |
ISSN: | 2451-0645 1644-6313 |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WSiNoE) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Li_Case_study.pdf | 293,68 kB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons