Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/11779
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSuchodolska, Jolanta-
dc.date.accessioned2019-12-06T15:44:17Z-
dc.date.available2019-12-06T15:44:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationT. Lewowicki, B. Chojnacka-Synaszko, Ł. Kwadrans, J. Suchodolska (red.), Sfery życia duchowego dzieci i młodzieży : studium z pogranicza polsko-czeskiego. T. 3, Spostrzeganie wyznaczników tożsamości i postawy wobec Innych" (S. 10-19). Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałekpl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8019-315-4-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/11779-
dc.description.abstract"Kontakty z Innym i innością, osadzone w kontekście kształtowania się tożsamości człowieka w środowisku zróżnicowanym kulturowo, stanowią przedmiot licznych analiz teoretycznych, jak również badań empirycz-nych2. W kontaktach międzykulturowych oraz w tworzeniu warunków ich przekształcania się w sytuację spotkania, dialogu i współpracy ważnymi komponentami zachowań społecznych są wiedza na temat Innych, a tak-że świadomość własnej odmienności. Pozwalają one poznać i zrozumieć człowieka w jego kulturze – w kontekście kulturowego otoczenia, będącego obszarem ukształtowania się kulturowej tożsamości." (fragm.)pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherToruń : Wydawnictwo Adam Marszałekpl_PL
dc.relation.ispartofseriesEdukacja Międzykulturowa;-
dc.subjectmłodzieżpl_PL
dc.subjectPograniczepl_PL
dc.subjectInnypl_PL
dc.titleMłodzież z Pogranicza wobec Inności - uczniowie ze szkół ponadgimnazjalnych w roku szkolnym 2014/2015 - charakterystyka środowiska i badanych gruppl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Suchodolska_Mlodziez_z_Pogranicza_wobec_Innosci-uczniowie_ze_szkol_ponadgimnazjalnych.pdf284,28 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Wszystkie pozycje w RE-BUŚ są chronione prawem autorskim chyba, że zostało wskazane inaczej.