DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Bielska, Ewa | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-09T09:49:15Z | - |
dc.date.available | 2020-01-09T09:49:15Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia, Vol. 32, no. 3 (2019), s. 97-115 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 0867-2040 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/11991 | - |
dc.description.abstract | Przedmiotem analiz było ulokowanie podejmowanych w narracji nauk społecznych refleksji dotyczących
bezpieczeństwa oraz kryzysu, ryzyka i traumy w kontekście paradygmatu ambiwalencji.
Ambiwalencja została przedstawiona jako element typowo występujący w symbolicznej przestrzeni
nowoczesności i ponowoczesności, a tym samym jako nieodłączny element podejmowanych w ramach
nauk społecznych studiów nad faktami społecznymi zaliczanymi do kategorii ryzyka i kryzysu. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/ | * |
dc.subject | paradygmat ambiwalencji | pl_PL |
dc.subject | bezpieczeństwo | pl_PL |
dc.subject | ryzyko | pl_PL |
dc.subject | kryzys | pl_PL |
dc.subject | nauki społeczne | pl_PL |
dc.title | Ambiwalencja ulokowania bezpieczeństwa i zagrożenia w dyskursie nauk społecznych : wybrane perspektywy | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.relation.journal | Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia | pl_PL |
dc.identifier.doi | 10.17951/j.2019.32.3.39-48 | - |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|