Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12061
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorCharko-Klekot, Paulina-
dc.date.accessioned2020-01-18T17:18:54Z-
dc.date.available2020-01-18T17:18:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citation"Zeszyty Naukowe Towarzystwa Doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego, Nauki Humanistyczne" 2017, nr spec. 8, s. 81-97pl_PL
dc.identifier.issn2082-419X-
dc.identifier.issn2082-3916-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/12061-
dc.description.abstractW artykule podjęta została próba zbadania i opisania motywu szaleństwa codzien-ności we współczesnych tekstach dramatycznych. Autorzy, próbując dociec odwiecz-nych prawd o życiu oraz sensie istnienia, szczególną uwagę poświęcają wszelkiego ro-dzaju anomaliom i odstępstwom od normy. Dramat rosyjski charakteryzuje się po-strzeganiem świata jako „szalonego domu”, podkreślając coraz większą powszechność patologicznych i marginalnych dotąd zachowań. Przedmiotem analizy są utwory Ni-kołaja Kolady, Wasilija Sigariewa, Olega Bogajewa i Jarosławy Pulinowicz, których bo-haterowie muszą stawić czoła wściekłej i niebezpiecznej rzeczywistości.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/*
dc.subjectNikołaj Koladapl_PL
dc.subjectOleg Bogajewpl_PL
dc.subjectWasilij Sigariewpl_PL
dc.subjectJarosława Pulinowiczpl_PL
dc.titleSzaleństwo codzienności we współczesnej dramaturgii rosyjskiejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Charko-Klekot _Szalenstwo_codziennosci_we_współczesnej_dramaturgii_rosyjskiej.pdf952,84 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons