Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12126
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorŻołędowska-Król, Beata-
dc.date.accessioned2020-01-22T09:07:22Z-
dc.date.available2020-01-22T09:07:22Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationZarządzanie Biblioteką, Nr 1 (2015), s. 51-60pl_PL
dc.identifier.issn2081-1004-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/12126-
dc.description.abstractW artykule przedstawiono czasopisma naukowe podejmujące tematykę marketingu i zarządzania w bibliotekach, uwzględnione w wydanej w 2014 r. bibliografii źródeł anglojęzycznych z zakresu bibliotekoznawstwa i informacji naukowej pt. Library and Information Science: A Guide to Key Literature and Sources. || This article presents the scientific journals in the field of marketing and management in libraries. These publications are included in the bibliography of english-language resources in the field of librarianship and research information: Library and Information Science: A Guide to Key Literature and Sources, edited in 2014.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectCzasopisma naukowepl_PL
dc.subjectZarządzanie w bibliotekachpl_PL
dc.subjectMarketing bibliotecznypl_PL
dc.subjectScientific journalspl_PL
dc.subjectLibrary managementpl_PL
dc.subjectLibrary marketingpl_PL
dc.titleCzasopisma z zakresu marketingu i zarządzania w bibliotekachpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Zoledowska-Krol_Czasopisma_z_zakresu_marketingu_i_zarzadzania.pdf440,78 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons