DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Gajdzica, Zenon | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-23T09:48:25Z | - |
dc.date.available | 2020-01-23T09:48:25Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | "Kultura Społeczeństwo Edukacja" 2016, nr 1, s. 199-211 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2300-0422 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/12175 | - |
dc.description.abstract | Adaptacja to pojęcie często stosowane w aktach prawnych normalizujących sytuacja edukacyjna osób niepełnosprawnych. To dostosowało się aktywność immanentna część praktyki szkolnej. Teza jest postawiona
dalej, że dostosowanie jest kategorią niejednoznaczną i dlatego jest stosowane na różne sposoby lub często jest nadużywany. W wielu okolicznościach to pojęcie stało się kluczem szkieletu, który otwiera przestrzeń do swobodnego opuszczania wymagań edukacyjnych i uproszczeń schematycznych sytuacje edukacyjne, które często utrudniają rozwój uczniów. Badanie ma na celu wyjaśnienie zjawiska adaptacji i biorąc pod uwagę możliwe warianty, ze szczególnym uwzględnieniem kontekstu edukacja włączająca niepełnosprawnych uczniów. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | Adaptacja | pl_PL |
dc.subject | Oczekiwania | pl_PL |
dc.subject | Niepełnosprawny uczeń | pl_PL |
dc.title | O fenomenie dostosowania na gruncie praktyki edukacji inkluzyjnej | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.identifier.doi | 10.14746/kse.2016.9.15 | - |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|