Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12175
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGajdzica, Zenon-
dc.date.accessioned2020-01-23T09:48:25Z-
dc.date.available2020-01-23T09:48:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citation"Kultura Społeczeństwo Edukacja" 2016, nr 1, s. 199-211pl_PL
dc.identifier.issn2300-0422-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/12175-
dc.description.abstractAdaptacja to pojęcie często stosowane w aktach prawnych normalizujących sytuacja edukacyjna osób niepełnosprawnych. To dostosowało się aktywność immanentna część praktyki szkolnej. Teza jest postawiona dalej, że dostosowanie jest kategorią niejednoznaczną i dlatego jest stosowane na różne sposoby lub często jest nadużywany. W wielu okolicznościach to pojęcie stało się kluczem szkieletu, który otwiera przestrzeń do swobodnego opuszczania wymagań edukacyjnych i uproszczeń schematycznych sytuacje edukacyjne, które często utrudniają rozwój uczniów. Badanie ma na celu wyjaśnienie zjawiska adaptacji i biorąc pod uwagę możliwe warianty, ze szczególnym uwzględnieniem kontekstu edukacja włączająca niepełnosprawnych uczniów.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectAdaptacjapl_PL
dc.subjectOczekiwaniapl_PL
dc.subjectNiepełnosprawny uczeńpl_PL
dc.titleO fenomenie dostosowania na gruncie praktyki edukacji inkluzyjnejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.14746/kse.2016.9.15-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gajdzica_O_fenomenie_dostosowania.pdf407,38 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons