Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12295
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOgrodzka-Mazur, Ewa-
dc.date.accessioned2020-01-29T10:55:08Z-
dc.date.available2020-01-29T10:55:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationKultura i Edukacja, 2017, nr 4, s. 95-105pl_PL
dc.identifier.issn1230-266X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/12295-
dc.description.abstractIn the presented work, an attempt is made to specify the theory-cognitive significance of J. Reykowski’s concept of multidimensional moral development for intercultural studies. This proposal seems to be particularly useful in pedagogical analyses dealing with moral reasoning of children. The presented research results and their interpretation confirm the presence of intercultural differentiation in the development of evaluation standards of learners in late childhood. Therefore, this concept may have broader application in intercultural studies in education.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectmoral developmentpl_PL
dc.subjectborderlandpl_PL
dc.subjectmulti- and intercultural educationpl_PL
dc.subjectintercultural studiespl_PL
dc.subjectJanusz Reykowskipl_PL
dc.titleThe Theory-cognitive Significance of Janusz Reykowski’s Concept of the Development of Evaluative Standards in Intercultural Studiespl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.15804/kie.2017.04.07-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Ogrodzka-Mazur_The_theory-cognitive_Significance_of_Janusz_Reykowskis.pdf470,9 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons